X
تبلیغات
رایتل

مخاطب نداریم

لطفاً پارک نفرمائید

حتی شما دوست عزیز

(’’’’\___ چــشـم تو چــشـم ___/’’’’)

 

 


سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384

وراجی

عشقولانه

ببر و بگیر ببر ببر سرشو که ببریدن یادش بره ... !
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
نمی دونم چرا خیلی از آدم ها ! روی حرف خیلی حساس هستند .... کلا اصلا نمی حالم با آدم هایی که تا 1 کلمه حرف می شنون زودی می خودن ! (به خودشون می گیرن) و می سعی اند که بتحلیلن که چرا فلانی این حرف رو زد و از این چرندیجات ! .....
 
در مورد خودم میگم ! ...
98 درصد حرف هایی که از من می شنوید رو جدی نگیرید .....
چه توی chat - ایدن و چه توی زورمرگی ! .. ببخشید .. روزمره گی ها !
خودمونیم ... من کلا ممکنه 2 درصد جدی حرف بزنم که اونم هیچکس به هیچ جاش حساب نمی کنه !! .....
 
اساساً بیشتر برای گذرونیدن وقت با اونایی که می حالم می حرفم ! ... اصلا هم پر حرف نیستم ! ... به ارواح خاک شکمم !!! .... ولی خوب خیلی بده رابطه ها بخاطر چند تا کلمه که عملا هیچه خراب بشه ... چرا انقدر سخت می گیرید ؟!
 
حرف حرفه دیگه ... از یه جایی در میاد میره توی یه جای دیگه !! ...  منظورم دهن و گوش هست !! ... بعدشم فراموش میشه ... من اصلا نمی تونم غیر از اینو درک کنم ........
چرا سعی می کنید از حرفام برداشت منفی به نفع خودتون بکنید !!؟ ... اونوقت بعدشم برام قیافه بگیرید !
از این لوس بازیا خوشم نمیادا .. گفته باشم !! .....
اگر هم موردی پیشید که ناراحتیدن جنابعالیات رو منجرید ! ..
بهتره گفته بشه تا حلیشنش [(ation + حل) اش] راحت شود ....... نه اینکه حرفیدن رو بتعطیلید .... مفهومه ؟!!!!
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
می خوام الان یکم در مورد هوای برفی امروز بصحبتم ! ...
.
.
.
.
خوب بسه دیگه !
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
همتون اعتیاد دارین ......
منم معتاد کردین ....
این اعتیاد مزخرف رو دوست ندارم ...
معتاد های بد بخت پولدار !!
آخه زندگی ارزششو داره ؟!
به جز شما زمینی ها .. کی معتاد زندگی میشه ؟!!
من دیگه حالم از زندگی به هم می خوره !
زندگی یه عادته بدرد نخوره ....
یه اعتیاده .......
 
می خوام ترکش کنم ...........
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
پوشک بچه ... به شرط چاقو ...
به قیمت تعاونی .... 3 تا 1000 ........
ببر و ببر !!


+ نوشته شده توسط مهندس در ساعت 11:10 ب.ظ

مغز متفکر (15)


بالا